mittstarstableliv

Alla inlägg under oktober 2013

Av leona - 30 oktober 2013 19:16

det är halloween!!! så därför har även starstable halloween. det är två updrag man ska göra en pumpajakt i slottets källare och man ska leta spöken med mrs holdswoth. jag kunde inte ta kort på updragen för jag glömde men jag tog kort på mig och en pumpa. då kan ni samtidigt se mig och hur en pumpa ser ut.

 

tada!! och ja jag vet att jag ser ut som en ged byggare!!

Av leona - 28 oktober 2013 09:06

idag hadde jag tänkt blogga om den nya delen på starstable så kallat skördebygden. jag ville blogga om skördebygden för ofta när jag ska dit så ser jag några som inte är klara med bron än och då tänker jag stackars dom som inte är klara än så jag tänkte visa några bilder och skriva var det är och vem som är viktigast.  

äventyret börjar nu!!!

 

här är världs huset. det är det första stället man kommer till efter bron. här vid världs huset jobbar ed field och ann

 

när man ska vidare till jarlheim kommer man hit det här är crondal en väldigt fin skog. här fins ingen speciel preson men ibland träffar man på en fin häst.

 

porten på bilden är inngången till jarlheim den stora byn.

 

här är de två viktiga personerna i jarlheim jack och jill.

sen har vi jorvikstallet med men det får ni undersöka själv!

hoppas ni tyckte om det 

Av leona - 27 oktober 2013 08:54

ni kanske hört talas om goldtorndo. om ni inte har det så gör det  inget för nu ska jag visa en bild på honnom (den bilden är även avslutnings bild) sen så kan jag säga att det är fåre stunds timme. altså ni frågar saker i komentarerna och jag svarar i mitt nästa inlägg

p.s innlägget kanske kommer om ca en månad så ta god tid på er!!

 

där är bilden på mig och goldtornado  


Av leona - 19 oktober 2013 10:27

hej jag har skaffat en till häst vid namn goldtornado. goldtornado är väldigt snäll och lydig. idag har jag tränat med en kompis och det var kul jag hadde goldtornado som ochså är en jorvikisk ponny. vi tränade i ridhuset. här kommer en bild på mig kompisen och min nya häst och hennes häst.  

Av leona - 3 oktober 2013 15:41

starstable firar två år nu det är jättekul och alla skjuter raketer m.m

Hälsar grattis till starstable!

p.s kunde inte ladda upp bild 

d.p.s sorry för sent inläg ska lägga in fler


Presentation

om mig
jag heter leonie som ni kanske förstått. jag är 11 år och är född i jarlaheim. efter som jorvikstallet ligger precis intill såg jag hästar varige dag och jag tykte de var söta så när jag var 7 fick jag börja rida och nu är jag här och känner alla

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards